SIKÇA SORULAN SORULAR

Kargom ne zaman ulaşır?
 
Siparişleriniz, 24 iş günü saati içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak 1-4 gün teslimat süresi yaşanabilmektedir.
 
Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
 
Siparişiniz için teslimat adresi değiştirmek isterseniz 0850 225 17 00 numaralı çağrı merkezimizden veya iletisim@dilvin.com.tr mail adresimizden tarafımıza bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.
 
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapmalıyım?
 
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz dilvin.com.tr’ye iade edilir.
 
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
 
Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.
 
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
 
Alışverişlerinizde kredi/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iade süresi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
 
Hangi kartlara taksit yapabilirim?
 
Sitemizde Bonus, Axess, Maximum, World ve CardFinans kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.
 
Havale-Eft ile ödeme yapabilir miyim?
 
Alışverişlerinizde Havale/Eft seçeneğini kullanabilirsiniz. Bu seçenek, ödeme sayfasında yer almaktadır.
 
İade işleminden sonra ne yapmalıyım?
 
İade kargolarınızın takibini kargodan alacağınız takip numarası ile yapabilirsiniz. Tarafımıza ulaştıktan itibaren iade süreci başlar ve işlem sıranız geldiğinde tarafınıza bilgi maili gönderilir. İşleme alınma süresi maksimum 10 iş gününü bulabilir, bu süreyi bekleyebilirsiniz.
 
Takı kategorisindeki ürünler iade edilebilir mi?
 
Hijyen politikamız nedeniyle küpe, kolye, broş vb. gibi aksesuarlar kesinlikle iade alınmamaktadır.
 
Değişim yapabilir miyim?
 
Sitemizde değişim işlemi mevcut değildir, iade olarak gönderim sağlayıp ücret iadesi alabilirsiniz.